سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هرکه با همنشینِ بد دوستی کند، ایمن نمی ماند . [لقمان علیه السلام ـ به فرزندش ـ]

پشت حوصله نورها اینجاست
نویسنده :  شبنم

نه چندان دست نیافتنی...

 

 

می شود

گونه هایت لبریز شود از سخاوت نقره فام مهتاب

وقتی که سحر نزدیک باید

و باد بر چهره ماه ابر نساید

و شب تاب ها در دامن ماه دیر نپایند

 

 

وقتی میشود در چشمان جیر جیرک ها برق برکه ای یافت

و نیلوفری را در عافیت نور سر انگیز

و ابی را از نوازش نسیم موج انگیز

و دم جنبانکی راروی تخته سنگ مدح انگیز

                                                                  یافت

می توان با بال هاییی از شور

در هاله ای بلور

هم بازی عطر و نور بود

 

 

و هنوز میشود قناری را شنید

روی شاخه ان بید

که از حادثه عشق ! تر است

 

و می شود زندگی را شنید

وقتی قاصدکی هست هنوز

که به شوق چیدن بوی نارنج ان اتفاق نارنجی

سر از خاک برارد

 

 

برای درک نرمی احساس نعنا

بوییدن یک شاخه اقاقیا

سرشار از خاطره تنیدن بر دیواز باغ ها کافیست

کافی..

 

 

و حتی

می شود کمی بالاتر از واقعیت را دید

و از شرشر نور سیراب شد

و گلی خودرو یافت

و شبنمی که به تن پوش سبز شبدر تن دهد

جایی

که بشود شقایقی

برای ذوب کردن حجم نورانی عشق

                                                       یافت

                                                                ...


پنج شنبه 87/11/10 ساعت 2:38 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
راز های سر رفته ...
نه چندان دست نیافتنی ...
من از رو نمی رم
فهرست
5838 :کل بازدیدها
0 :بازدید امروز
5 :بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
پشت حوصله نورها اینجاست
شبنم
خداحافظ ... از خداحافظ استفاده کردم چون این قسمت همیشه اخرین قسمتی است که خوانده میشه ... پس از هک شدن نارنج ( مگه دستم به اونی که هکم کرد نرسه ) تصمیم گرفتم نوشته هامو دو بخشی کنم : یکی شعرها و داستان ها و این جور نوشته ها و دیگری احساساتم در مورد همه ی افراد و همه ی چیز هایی که اطرافم هستند . نوشته هام همشون برای خودم هست مگه اینکه منبع داشته باشن . این وب بخش اول نوشته هام هست . بخش دوم تو پیوند هام نیست . دنبالش نگرد .چون به دلایلی ادرسش رو باید از خودم بگیری ... نظر بذار ... به پیوند هام سر بزن ... و اگه ازم مطلب برداشته باشی و به اسم خودت تو وبت بذاری وبلاکت با پدیده ای به نام هک شدن مواجه می شود ....
لوگوی خودم
پشت حوصله نورها اینجاست
لوگوی دوستان
اشتراک
 
طراح قالب