سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]

پشت حوصله نورها اینجاست
نویسنده :  شبنم

بر و بچ سلام .

 

از اینکه به وبم اومدی خیلی خوشحالم کردی . خب حالا از خودت بگو .. خوبی یا بهتری ؟ چی شد از این طرفا ؟ جا قحطی بود ؟ بهر حال شرمنده مون کردید . جبران که نمی کنم ولی شاید بعدا شاید هم هیچ وقت ....

شاید اگه نارنج هک نمی شد الان این وب نبود کسی چه می دونه ؟ .. خودم هم نمی دونم شاید هم از سر الافی زیادی می اومدم وب میزدم . بهر حال الان چیزی نمی دونم ...

 

این اول پستی بذار به اون ادم ضایع و بی چشم و رو که اومد و نارنج رو هک کردم بگم که با این کار من از رو نمی رم و به وبلاک نویسی ادامه می دم حتی به خاطر رو کم کنی تو هم که شده این کار رو می کنم . البته خیلی چیزای مهم تری وجود داره که از رو نرم ولی فعلا همین هدف تو مغزم وول وول می زنه ...

بی خیال

 

این اولین پستی نیست که دارم میدم . این اولین پستی هست که موقع نوشتن یه کم .. فقط یه کم ... احساسی به خوبی اون موقعی دارم که داشتم نارنج رو راه می انداختم و اولین پست رو توش می دادم .

اینم بی خیال

 

من تا حالا شاید بگم چند تا اثر درست و حسابی خوندم و همیشه خواستم نوشته هام یه کم رنگ و بوی درست و حسابی بودن به خودشون بگیرن . ولی هر چی بیشتر تلاش کردم . کمتر به نتیجه رسیدم . حالا یا تلاشم هنوزم هم کم است یا من طبع شعر و از این جور چیزا ندارم و باید خودم بکشم کنار . تا کسی منو نکشونده کنار . شاید اینطوزی بهتر و شاعرانه تر باشه ....... البته نمی دونم بازم نظر شما هاست که می تونه ملاک باشه ولی به هر حال ... بی خیال

 

حوصله داشتی نظر بده . بد و بیراه هم می تونی بارم کنی . ولی به پیوند هام سر بزن .....

 

 

من نبردم از یاد لحظه زیبایی که تو من را به فراسوی نگاهت بردی

و در آن لحظه روئیدن عشق،من فقط غرق در آهنگ صدایت بودم

ولی افسوس که بردی از یاد قلب تنها و ترک خورده من

که فقط مال تو بود

 

این جمله ها از من نیست

من از این عرضه ها ندارم

 


جمعه 87/11/4 ساعت 5:29 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
راز های سر رفته ...
نه چندان دست نیافتنی ...
من از رو نمی رم
فهرست
5837 :کل بازدیدها
4 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
پشت حوصله نورها اینجاست
شبنم
خداحافظ ... از خداحافظ استفاده کردم چون این قسمت همیشه اخرین قسمتی است که خوانده میشه ... پس از هک شدن نارنج ( مگه دستم به اونی که هکم کرد نرسه ) تصمیم گرفتم نوشته هامو دو بخشی کنم : یکی شعرها و داستان ها و این جور نوشته ها و دیگری احساساتم در مورد همه ی افراد و همه ی چیز هایی که اطرافم هستند . نوشته هام همشون برای خودم هست مگه اینکه منبع داشته باشن . این وب بخش اول نوشته هام هست . بخش دوم تو پیوند هام نیست . دنبالش نگرد .چون به دلایلی ادرسش رو باید از خودم بگیری ... نظر بذار ... به پیوند هام سر بزن ... و اگه ازم مطلب برداشته باشی و به اسم خودت تو وبت بذاری وبلاکت با پدیده ای به نام هک شدن مواجه می شود ....
لوگوی خودم
پشت حوصله نورها اینجاست
لوگوی دوستان
اشتراک
 
طراح قالب